.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجاعي كياسري:سلاح مقاومت دیگر سنگ نیست

 شمال نيوز-سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت افزایش موج حملات رژیم صهیونیستی به غزه را نتیجه شکست‌های متعدد تل آویو دانست و گفت:تجهیز مقاومت اسلامی به امکانات پیشرفته دفاعی و نظامی نوعی اخطار به رژیم صهیونیستی است.

سیدرمضان شجاعی کیاسری درخصوص افزایش موج حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به  نوارغزه و تهدید ایهود باراک به افزایش تجاوزات به اراضی اشغالی، اظهار داشت: با تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه بار دیگر خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ها به نمایش گذاشته شد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی خوب می‌داند که سلاح مقاومت دیگر سنگ نیست، تصریح کرد: با توجه به توانمندی‌هایی که حزب الله لبنان و فلسطینیان در مقابله با رژیم نامشروع صهیونیستی دارند، تل‌آویو هم دریافته که مقاومت اسلامی برای دفاع از حق طبیعی خود به هر نوع سلاحی که لازم باشد مجهز خواهد شد.

وی، ادامه داد: تجهیز مقاومت اسلامی به امکانات پیشرفته نوعی اخطار به رژیم صهیونیستی و حامیان آنها است که تا مانع از اقدام اسرائیل غاصب در قبال کشتار مردم بی دفاع غزه شوند.

کیاسری با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی انتقام شکست‌های خود را از مردم بی دفاع غزه باز پس می گیرد، افزود: افزایش موج حملات جنگنده‌ها به نوار غزه و به شهادت رساندن مردم بی دفاع این منطقه حاصل شکست های پی در پی این رژیم نامشروع بوده که با وحشی‌گری درصدد باز پس‌گیری انتقام است.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه جنایات اخیر صهیونیست‌ها سندی دیگر از خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد، خاطر نشان کرد: کشتار مردم بی دفاع غزه از دید جامعه جهانی هرگز دور نخواهد ماند و بیداری بیشتر ملت‌ها در قبال مسئله فلسطین را به ارمغان خواهد آورد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستسی در روزهای گذشته بارها برموج حملات خود به نواره غزه افزوده‌اند و در آخرین اظهارنظر ایهود باراک وزیر دفاع این رژیم جعلی تهدید به افزایش موج حملات به نواره غزه را داشته است./خانه ملت/210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 7.28 seconds.